Επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων
Πραγματοποιήθηκε στις προγραμματισμένες ημερομηνίες ( 04-05/10/2024) η επίσκεψη στην Αθήνα, των συμμετεχόντων νέων στο σχέδιο με τίτλο «Συμμετοχή των νέων στα κοινά, μέσω της ανάπτυξης εργαλείων ψηφιακής Δημοκρατίας» Η επίσκεψη εντάσσεται και χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+.και υποστηρίζεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ. Η επίσκεψη περιλάμβανε ξενάγηση και ενημέρωση στη Βουλή των Ελλήνων, συνάντηση με τοπικούς βουλευτές και συνεργάτες τους, ενημέρωση για το ρόλο, τις εργασίες και τα ψηφιακά εργαλεία της Βουλής, επίσκεψη ενημέρωσης στα γραφεία της αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Αθήνα, πολιτιστικές επισκέψεις και παρακολούθηση θεατρικής παράστασης στο Ηρώδειο .