Δελτίο τύπου
Συνεχίστηκαν για ένατο μήνα οι συναντήσεις και δράσεις της ομάδας των νέων που συμμετέχουν στο σχέδιο με τίτλο: «Συμμετοχή των νέων στα κοινά, μέσω της ανάπτυξης εργαλείων ψηφιακής Δημοκρατίας», που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ και υποστηρίζεται από τοΙΝΕΔΙΒΙΜ. Αυτόν το μήνα οι δράσεις περιλάμβαναν: - θεωρητική ενημέρωση για τα εργαλεία ψηφιακής Δημοκρατίας - παιχνίδια ρόλων και προσομοιώσεων - ενημερωτικές εκστρατείες και διανομή φυλλαδίων κατασκευασμένων απο τους συμμετέχοντες με θέματα: ● συμμετοχή των νέων στα κοινά ● κλιματική αλλαγή και προσωπική ευθύνη