Δελτίο τύπου

 

Έχοντας συμπληρώσει το πρώτο τετράμηνο, το σχέδιο μας, "συμμετοχή των νέων στα κοινά μέσω της ανάπτυξης εργαλείων ψηφιακής Δημοκρατίας", σύμφωνα με το υποβληθέν χρονοδιάγραμμα: 
1. Έχει περατώσει τις διαβουλεύσεις για τον καθορισμό των αναγκών και των στόχων του, καθώς και τις συμφωνίες με τον εταίρο οργανισμό ( well grow), με τον τοπικό δήμο καθώς και άλλα εμπλεκόμενα πιθανώς μέρη 
2. Πραγματοποίησε επαφές με νεανικές ομάδες, συλλόγους και μεμονωμένα άτομα με λιγότερες ευκαιρίες, προς ενημέρωση και ευαισθητοποίηση, τόσο αυτών όσο και της τοπικής κοινής γνώμης γενικότερα 
3. Προχώρησε στην επιλογή των συμμετεχόντων νέων και της ομάδας- στόχου 
4. Άρχισε την προετοιμασία της ομάδας ,τόσο στον ψυχολογικό τομέα, όσο και πάνω στο θέμα του σχεδίου.













Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η συμμετοχή των νέων στα κοινά έχει πολλά οφέλη