Δελτίο τύπου

 

Συνεχίστηκαν για ένατο μήνα οι συναντήσεις και δράσεις της ομάδας των νέων που συμμετέχουν στο σχέδιο με τίτλο: «Συμμετοχή των νέων στα κοινά, μέσω της ανάπτυξης

εργαλείων ψηφιακής Δημοκρατίας», που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ και υποστηρίζεται από τοΙΝΕΔΙΒΙΜ.

Αυτόν το μήνα οι δράσεις περιλάμβαναν:

- θεωρητική ενημέρωση για τα εργαλεία ψηφιακής Δημοκρατίας

- παιχνίδια ρόλων και προσομοιώσεων

- ενημερωτικές εκστρατείες και διανομή φυλλαδίων κατασκευασμένων απο τους συμμετέχοντες με θέματα:

● συμμετοχή των νέων στα κοινά

● κλιματική αλλαγή και προσωπική ευθύνη













 












Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η συμμετοχή των νέων στα κοινά έχει πολλά οφέλη