Δελτίο τύπου
Συνεχίστηκαν
για ένατο μήνα οι συναντήσεις και δράσεις της ομάδας των νέων που συμμετέχουν
στο σχέδιο με τίτλο: «Συμμετοχή των νέων στα κοινά, μέσω της ανάπτυξης
εργαλείων ψηφιακής Δημοκρατίας», που
χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ και υποστηρίζεται από
τοΙΝΕΔΙΒΙΜ.
Αυτόν το μήνα οι δράσεις
περιλάμβαναν:
- θεωρητική ενημέρωση για τα εργαλεία
ψηφιακής Δημοκρατίας
- παιχνίδια ρόλων και προσομοιώσεων
- ενημερωτικές εκστρατείες και διανομή
φυλλαδίων κατασκευασμένων απο τους συμμετέχοντες με θέματα:
● συμμετοχή των νέων στα κοινά
● κλιματική αλλαγή και προσωπική
ευθύνη








Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου