Δελτίο τύπου
Πραγματοποιήθηκε σε αίθουσα του ξενοδοχείου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΝ σεμινάριο με θέμα: " Συμμετοχική-ηλεκτρονική Δημοκρατία".
Το σεμινάριο οργάνωσε ο συνεργαζόμενος οργανισμός well grow και το παρακολούθησαν οι συμμετέχοντες νέοι στο σχέδιο " Συμμετοχή των νέων στα κοινά, μέσω της ανάπτυξης εργαλείων ψηφιακής Δημοκρατίας", το οποίο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαικό πρόγραμμα Erasmus+ και υποστηρίζεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ.




Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου