Δελτίο τύπου

 


Πραγματοποιήθηκε σε αίθουσα του ξενοδοχείου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΝ σεμινάριο με θέμα: " Συμμετοχική-ηλεκτρονική Δημοκρατία".

Το σεμινάριο οργάνωσε ο συνεργαζόμενος οργανισμός well grow και το παρακολούθησαν οι συμμετέχοντες νέοι στο σχέδιο " Συμμετοχή των νέων στα κοινά, μέσω της ανάπτυξης εργαλείων ψηφιακής Δημοκρατίας", το οποίο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαικό πρόγραμμα Erasmus+ και υποστηρίζεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ.





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η συμμετοχή των νέων στα κοινά έχει πολλά οφέλη