Δημιουργικό εργαστήριο

 


Η πρώτη φάση του δημιουργικού εργαστηρίου με θέμα: "Ηλεκτρονικός εθελοντισμός και ψηφιακός ακτιβισμός" ολοκληρώθηκε χθές και απονεμήθηκαν οι βεβαιώσεις στους συμμετέχοντες νέους. Συνεχίζουμε με τη 2η φάση. 
Το εργαστήριο πραγματοποιείται στα πλαίσια εγκεκριμένου σχεδίου "Δραστηριότητες συμμετοχής νέων" που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ και υποστηρίζεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η συμμετοχή των νέων στα κοινά έχει πολλά οφέλη