Βιωματικό εργαστήριο
Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το προγραμματισμένο βιωματικό εργαστήριο με θέμα: "Μια μέρα Δήμαρχος"
Το εργαστήριο πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του εγκεκριμένου σχεδίου για δραστηριότητες συμμετοχής νέων, με τίτλο "Συμμετοχή των νέων στα κοινά, μέσω της ανάπτυξης εργαλείων ψηφιακής Δημοκρατίας".
Το σχέδιο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ και υποστηρίζεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ.
Οι 14 συμμετέχοντες νέοι, στην πρώτη φάση του εργαστηρίου, σε μία προσομοίωση Δημοτικού συμβουλίου, ανέλαβαν εναλλάξ ρόλους Δημάρχου, προέδρου δημοτικού συμβουλίου, συμβούλων συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης, κατέθεσαν και υποστήριξαν προτάσεις και θέματα τοπικού ενδιαφέροντος, ενώ στη δεύτερη φάση παρουσίασαν τα συναισθήματα που βίωσαν, συζήτησαν μεταξύ τους , αλλά και με τους διοργανωτές του εργαστηρίου και με παρευρισκόμενους δημοτικούς συμβούλους.



Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου